2014.04.25. | Márk
A kosár jelenleg üres
Laura 10 tuti tippje a hatékony fogyókúrához

2013. január 03.

Laura tippjeinek köszönhetően a fogyás egyszerűbb, mint gondolnád! Elegendő csupán betartanod hasznos tanácsait, és könnyedén eléred majd álomalakod!

Laura, a Turbó Diéta Központ Háziasszonya az elmúlt 9 évben már rengeteg fogyni vágyót kísért végig, és szakértő tanácsaival támogatott az álomalakig vezető úton.  Mindegyik egy külön sikertörténet >>. (Jó motiváció ilyen történeteket olvasni - okulhatunk a tapasztalatokon, arról nem is beszélve, milyen jó érzés lesz majd egyszer a saját sikersztorinkat megosztani).

Íme Laura és a Turbó Diéta Központ tippjei - ha betartod őket, fogyni fogsz!


A személyre szabott fogyókúra az igazi. 1. Aki nem éhes, az lesz eredményes!
Vagyis olyan diétát kell választani, ami nem a koplaláson alapul, hanem megfelelő tápanyagbevitel mellett segíti elő a súlycsökkentést. Ez az egyik legfontosabb dolog! Ha koplalunk, akkor normális, hogy éhesnek érezzük magunkat. Ha tápanyag és fehérjedús diétát választunk, akkor leginkább a pszichés éhséggel találhatjuk szembe magunkat. A fehérje ezért fontos, hiszen laktat, elveszi az éhséget. A fogyókúra így lesz betartható és eredményes.

2. Az a jó fogyókúra, ami személyre szabható!
Mindannyian különböző életet élünk, ezért az egyéni adottságoknak, igényeknek és élethelyzetének megfelelő fogyókúrát érdemes választani, legyen szó több műszakos munkarendről, sportolói múltról, mozgásszegény életmódról, női és férfi anyagcseréről, és így tovább. A hatékony fogyókúra minden típusú embernek, és különféle élethelyzetekre kínál megoldást.

3. A sikeres fogyókúra beilleszthető a hétköznapi életünkbe!
Fontos, hogy ne jelentsen plusz terhet, pl. ne kelljen bonyolult ételeket készíteni, kalóriát számolgatni, és jó, ha az sem okoz gondot, hogy vacsorát kell készíteni a család számára.  Úgy a legjobb, ha egyszerűen élhetjük a mindennapi életünket.

4. Törekedj fokozatosságra!

Ne sokkold azzal a szervezeted, hogy egyszerre kezdesz el kevesebbet enni és többet mozogni. Vágj bele a fogyókúrába, majd amikor már könnyebb felmenni a lépcsőn, akkor kezdj el fokozatosan többet mozogni, vagy akár sportolni. A fogyókúrákat nem szabad kampányszerűen csinálni, hanem olyat érdemes választani, ami fokozatosan ér el eredményt.

A fogyás megáll, de újra beindítható. 5. Az a jó fogyókúra, ami látható eredménnyel jár!
Az eredmény van akinél kilóban, másnál inkább centikben, vagy ruhaméretekben mérhető igazán. Ha érezzük, hogy már lazább a nadrág, sokkal kitartóbban fogyózunk tovább. A sikerek lökést, önbizalmat és erőt adnak a folytatáshoz. Örüljünk a bókoknak, hiszen végül is ezért csináljuk a fogyókúrát!

6. A kezdeti sikerek után egy jó fogyókúrában hosszú távon is megtartható az eredmény!

Számos olyan fogyókúra van, amely pl. vízhajtással ér el súlycsökkenést, azonban ez nem valódi zsírfogyás. Mi viszont a szakértelemmel összeállított diéta hívei vagyunk, így odafigyelünk arra, hogy a szervezet minden tápanyagot megkapjon a diéta során: fehérjéket, amelyek a szervezet építőkövei, szénhidrátot, probiotikus rostot, vitaminokat, ásványi anyagokat. Egy ilyen kiegyensúlyozott diétával könnyebben megtartható az elért eredményt hosszú távon is!

7. A sikeres fogyókúra azon van, hogy elkerüld a jojó-effektust!

Fontos, hogy figyelmet fordítsunk arra, hogy az anyagcsere ne lassuljon le, és magas fehérjebevitellel folyamatosan ellássuk az izmokat tápanyaggal. Ezzel kiküszöbölhetjük a jojó-effektus két legfontosabb rákfenéjét. A fogyókúra pedig hosszútávon beépíthető lesz az életébe és súlymegtartásra is használható egy egészségesebb élet részeként!

8. Minden fogyókúra fejben dől el!

Tisztázd magadban, hogy valódi éhség-e az, amit érzel, vagy egy lelki problémát próbálsz evéssel megoldani. Akkor egyél, ha tényleg éhes vagy! A jó fogyókúra alatt ez nem okoz gondot, hiszen ilyenkor a szervezeted mindent megkap, legfeljebb pszichés éhség, amit érzel. Derítsd ki, milyen lelki okok állhatnak az éhséged hátterében. Segítségül olvasd el szakértőnk cikkét >>.

9. Mindig tartsuk szem előtt a célunkat!
Előfordulhat, hogy a fogyókúra során megtorpan a súlyvesztés, ez normális reakció a szervezet részéről. A fogyókúrás étrendünket egy picit át kell ilyenkor alakítani, és újból beindul a fogyás. A pszichés oldalról pedig a cél megerősítésével tudunk átlendülni a mélyponton. Értékeld a fogyásod pozitív eredményeit: könnyebb a mozgás, jobb a közérzeted, fittebbnek, frissebbnek érzed magad. Örülj ezeknek!

10. Ha kell, kérj szakértői segítséget!
A fogyókúrás módszer választásánál olyat keressünk, ahol kérdéseinkre szakértő válaszokat kaphatunk a fogyókúra előtt, közben és után is. Egy hozzáértő ügyfélszolgálat a mélypontokon is át tud segíteni!

+ 1. A nagyobb súly leadáshoz a jó fogyókúrát többször sikeresen megismételheted!

Időnként érdemes egy-egy fogyókúrás periódus között szünetet tartani, hogy ne fáradjunk bele. De a jó fogyókúrához újból és újból lelkesedéssel vissza tudunk térni mindaddig, amíg elérjük az álomalakot!

Mindenkinek sok sikert kívánok a fogyókúrájához, és ne felejtsd el, kérdezd Laurát >>, ha segítségre vagy támogatásra van szükséged!

A Turbó diéta termékeit megvásárolhatja webshopunkban >>

Küldd el ismerősödnek »

Szólj hozzá Te is!

Hozzászólások:

bambusz_reni - 2013. február 01.
a lényeg, ne nassolj ha nem vagy éhes
Válasz
Megnézem a többi hozzászólást
banner
banner
Kos

Kos (03. 21 - 04. 20)

Kos hölgyeknél idén tavasszal az érzelmek kapnak fokozottabb szerepet.
Bika

Bika (04. 21 - 05. 21)

Mintha nehezen menne az alárendelődés, a kiszolgáltatottság megélése.
Ikrek

Ikrek (05. 22 - 06. 21)

Ikrek hölgyek alapvetően jól érzik magukat idén tavasszal.
Rák

Rák (06. 22 - 07. 22)

Idén tavasszal lehetősége lesz megmutatnia ki is ön valójában.
Oroszlán

Oroszlán (07. 23 - 08. 23)

Bravúros tavasz várhat az Oroszlán hölgyekre.
Szűz

Szűz (08. 24 - 09. 22)

A nagy rohanás, ide-oda sodródásból az idei tavasz egy kis megállásra, és körbetekintésre inti.
Mérleg

Mérleg (09. 23 - 10. 23)

Mérleg hölgyeknek idén tavasszal elsősorban a másik felükkel, a Jang oldallal kell megismerkedni.
Skorpió

Skorpió (10. 24 - 11.22)

Skorpió hölgyek egyelőre érett szőlőszemekként érezhetik magukat a présházban.
Nyilas

Nyilas (11. 23 - 12. 21)

A családi értékek között kell keresni a kiteljesedés lehetőségét.
Bak

Bak (12. 22 - 01. 20)

Bak hölgyek számára is szigorúnak tűnhet a mostani időszak.
Vízöntő

Vízöntő (01. 21 - 02. 18)

Vízöntő hölgyek egyfajta aktív életmódot vezethetnek be idén tavasszal.
Halak

Halak (02. 19 - 03.20)

Talán önök kapják a legtöbb figyelmet idén tavasszal.