Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
2017.04.26. | Ervin
A kosár jelenleg üres

 

A minimális vásárlási érték: 5.000 Ft

Csomagolási költséget nem számítunk fel, viszont a szállítási költség a megrendelőt terheli.
A megrendelt termékeket a MPL futárszolgálat szállítja házhoz Magyarország területén, külföldi csomag rendelése esetén a megrendeléskor jelezzük mely futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot. A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik.

Szállítási díjak

Belföld:
Normál szállítás (2-4 munkanap): 990 Ft. 5000 Ft feletti rendelés esetén 500 Ft.
15.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
A megadott árak áfával együtt értendőek.

Külföld:

Transzferidő és transzferdíj egyedileg kerül meghatározásra. Rendelni e-mailben a webshop@novagyok.hu e-mail címen lehet.

Személyes átvétel - Csomagátvételi Pont

Központi Csomagátvételi Pont
Cím:
1139 Budapest, Váci út 91.1.
Telefon: 06-70-943-3713
Nyitva:
H-P: 8-16

Szállítási idő

A megrendeléseket 3-5 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni. Amennyiben a megrendelt termékből készlethiány áll fenn, úgy a szállítási idő hosszabbodhat. Ilyen esetben válasz e-mail-ben, vagy telefonon a lehető leghamarabb tájékoztatjuk a Megrendelőt a csomag érkezésének várható időpontjáról. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, azt már másnap tudjuk szállítani, ill. a rendelés napján munkaidőben (8-16 h) személyesen átvehető a 1139 Budapest, Váci út 91.1. emeleti Csomag átvételi pontunkon, ahol kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. Személyes átvétel esetén kérjük várja meg értesítő levelünket.

A nyári időszakban a hőre érzékeny (hűtést nem igénylő joghurt, tej stb.) termékeket célszerű személyes átvétellel rendelni, nem hűtött autóval történik a szállítás, így ezekért a körülményekért felelősséget nem tudunk vállalni.

Fizetési feltételek

A megrendelt termékek fizetése készpénzzel a csomag átvételekor utánvétellel, vagy rendeléskor online bankkártyás fizetéssel lehetséges. Bankkártyás fizetésnél az OTP Bank biztonságos fizető felületén keresztül fizethet. A bank felé vásárlói adatokat nem továbbítunk, és a banktól sem kapunk banki adatokat, kivéve a tranzakció sikerességéről szóló igazolást. Webshopunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • Visa Classic (dombornyomott)
  • MasterCard (dombornyomott)
  • American Express kártyák (Magyarországon kizárólagos joggal)
  • Kibocsátótól függően Visa Electron (nem dombornyomott), valamint Maestro kártyák – e kártyák esetében a kibocsátó határozza meg a kártya internetes használatát, amennyiben engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Kérjük olvassa el részletes tájékoztatónkat a bankkártyás fizetéssel kapcsolatosan. >>

Online átutalással történő fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján, vagyis, a rendelés leadásától számított 1-2 munkanap után adjuk át a futárszolgálatnak. Utánvétes fizetés esetén: az utánvét összegét Ön a csomagot átadó szállítónak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási költséget. Külföldi kézbesítési cím esetén a csomag értékét és a szállítási díjat átutalással szükséges kiegyenlíteni. A csomag az összeg beérkezése után kerül feladásra.

A munkanapokon 12.00-ig beérkezett megrendelések feldolgozását aznap kezdjük meg, a 12:00 után beérkezőkét a következő munkanapon. (A 12.00 után beérkező megrendelések a következő nap - amennyiben az munkanap - kerülnek feldolgozásra). A megrendeléseket módosítani, vagy lemondani 15:00 óráig van mód. Amennyiben a lemondás ez időpont után történik meg, és a csomag már feladásra került, úgy 1.800 Ft-os szállítási költség terheli a Megrendelőt.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben, rendelés menetével, ill. a már megrendelt csomaggal kapcsolatosan kérdése merül fel, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot: Tel: 06-70-336-7166; e-mail: webshop@novagyok.hu

Elállás joga

Ön a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül a vásárlástól – figyelemmel a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5. §-ára – indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni a info@novagyok.hu email címre, vagy a EnterUnió Kft. címére (Levélcím: 1139 Budapest, Teve u. 41.). Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát. Elállás esetén köteles a terméket az eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban visszaküldeni ügyfélszolgálatunknak az alábbi címre: 1139 Budapest, Teve u. 41. és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát a megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli. Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával! A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Önt terheli! Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.

Jótállás, szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás – terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap. 

Adatvédelmi elvek

Az EnterUnió Kft. ügyfél megrendeléskor / regisztrációkor megadott adatokat az érvényes törvényi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezeli, harmadik fél számára azt át nem adja. Az adatvédelmi elveink kialakításakor figyelembe vettük az 1992. évi LXIII. törvényt a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, valamint az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során.

Tájékoztató a panaszkezelésről

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

A beérkezett panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről a webáruház nyilvántartást vezet.

Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálása érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben adja meg személyes adatait, a vonatkozó szerződés adatait (megrendelés számát), pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá amennyiben rendelkezésre állnak a panaszát alátámasztó dokumentumok (pl. sérült csomagolás esetén fotó), ezeket is bocsássa a webáruház rendelkezésére a panasz kivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.
A panasz kivizsgálásának gyorsasága érdekében szükséges, hogy az Ügyfél pontosan adja meg a panasz tárgyát képező tény megjelölését, és lehetőség szerint annak idejét, valamint az esetleges kompenzációs igényét.

A panaszkezelési eljárás
1. A webáruház a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
2. Ha a szóbeli panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
3. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezése álló határidő a panasz webáruházhoz történő beérkezésétől számított 2 naptári nap. A webáruház az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő két naptári napon belül megküldi az Ügyfélnek.
4. A panasz elutasítása esetén a webáruház válaszában tájékoztatja az Ügyfelet a jogorvoslati lehetőségekről, továbbá megadja az érintett hatóságok és testületek elérhetőségét és levelezési címét.
5. A webáruház a panaszt és az arra adott választ egy évig őrzi meg.
6. Jogorvoslat
Amennyiben a webáruház álláspontja az Ügyfél számára nem elfogadható, úgy az Ügyfél a panasza jellege szerint az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez (Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.)
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
7. Végül lehetősége van az online vitarendezési platformot igénybe venni. Ehhez regisztrálnia kell Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. A feleknek 30 nap áll rendelkezésre a megegyezésre.

Kuponbeváltás módja

A kupon sorszámát a megjegyzés rovatban fel kell tűntetni, a kedvezmény utólag kerül jóváírásra, amelyről e-mail-ben értesítést küldünk. Amennyiben kártyával szeretnél fizetni, előzetesen vedd fel velünk a kapcsolatot a kedvezmény jóváírásáról.

Egészség

Könyv és ajándék

Webshop hírlevél